Update: Collega Status
Update: Collega Status
Wat kan ik met een gebruiker?
Met je gebruikersaccount kan je twee dingen doen: inloggen in Eigennummer, de Vialer app en de plug-ins en je eigen bereikbaarheid beheren. Zo geef je aan dat je bereikbaar bent op je vaste telefoon, je app, je mobiele telefoon of dat je niet bereikbaar bent.
Een gebruiker toevoegen
Hoe maak jij een gebruiker aan?
- Log in Eigennummer.
- Ga naar Beheer.
- Klik op Gebruikers.
- Klik op Toevoegen.
Er zijn vier tabbladen.
‣
Hier staan de gegevens van de gebruiker.
- Vul de voor– en achternaam in van de gebruiker.
- Voer het E-mailadres van de nieuwe gebruiker in.
- Bij Beschrijving kan je eventueel extra informatie neerzetten.
- Zorg dat de gebruiker een wachtwoord kan instellen.
- Geef aan welke rechten deze gebruiker heeft.
- Beheer: met een beheersaccount kan de gebruiker alles inzien en aanpassen.
- Accountbeheer: de gebruiker met deze rechten kan nagenoeg alles, behalve administratieve zaken wijzigen en diensten toevoegen.
- Gespreksdetails: de gebruiker met deze rechtengroep kan enkel de gespreksstatistieken inzien.
- Eindgebruiker: Met deze rechten kan de gebruiker alleen maar zijn eigen bereikbaarheid beheren.
‣
Hier geef je aan waar je bereikbaar wilt zijn. Bijvoorbeeld op je VoIP-account of op je mobiele telefoon.
- VoIP-accounts: Hier vink je je VoIP-telefoon(s) aan.
- App account: Kies hier het account dat je gebruikt in de Vialer App.
- Plugin Account: Kies hier het account dat je gebruikt in de WebRTC.
- Vast / Mobiele nummer: Hier vink je het externe nummer aan waarop je bereikbaar wil zijn.
- Nummer voor collega’s: Bij deze optie kun je een intern nummer kiezen waarop je bereikbaar wil zijn voor collega’s.
- Bereikbaarheid: Hier geef je aan of je bereikbaar bent en op welke eindbestemming. Ben je niet bereikbaar? Dan geef je dit aan en wordt je gebruikersaccount overgeslagen in het belplan.
- Hoe wil je uitbellen: Heb je een VoIP-account geselecteerd bij de App of de Plugin dan kan je hier het juiste uitgaande nummer selecteren. Door het juiste Klik-en-bel account te selecteren, bepaal je met welk toestel je uitbelt via de Klik-en-bel plugin.
‣
Hier kun je je taalvoorkeur aanpassen.
‣
- Uitloggen na 10 minuten. Als je dit aanvinkt, dan log je automatisch na 10 minuten uit als er geen activiteit is. Dit geldt alleen voor inloggen op login.eigennummer.nl.
- Verplicht wachtwoord veranderen bij volgende keer inloggen. Dit staat alleen de eerste keer automatisch aangevinkt; zo kan de gebruiker het wachtwoord wijzigen in een zelf gekozen wachtwoord.
Nu je het gebruikersaccount hebt ingesteld, kan deze nog in het belplan gezet worden.
Ik heb feedback op jullie hulppagina’s.
Contact Kom je er met onze hulppagina’s toch niet helemaal uit, bel ons dan op 085 303 1600