We zijn hard bezig om de inzichten in jouw telefonie zo goed mogelijk zichtbaar te maken. Op deze pagina vind je alle informatie over onze nieuwe functie.
- Waar vind ik de wachtrijstatistieken?
- Beschikbare date
- 1. Bellers in de wachtrij
- 2. Gemiddelde wachttijd
- 3. Update 07-11: Totaal collega’s in de gekoppelde gespreksgroep
- 4. Wachttijd van de eerstvolgende beller (beta)
- 5. Gemiddelde gesprekstijd
- 6. Aantal oproepen dat in de wachtrij is opgehangen
- 7. Beantwoorde oproepen
- Geef wachtrijen verschillende prioriteiten
- Hoe zorg ik ervoor dat er een wachtrij in mijn belplan komt zodat ik gebruik kan maken van deze statistieken?
- Hoe open ik de wachtrijstatistieken pagina in een nieuw venster?
Waar vind ik de wachtrijstatistieken?
- Log in op Eigennummer
- Druk op Wachtrijstatistieken.
- Kies als je meer wachtrijen hebt, welke wachtrij jij wil inzien.
- De live statistieken zijn nu zichtbaar.
Beschikbare date
1. Bellers in de wachtrij
Dit cijfer laat zien hoeveel mensen er op het moment van kijken in de wachtrij zitten.
2. Gemiddelde wachttijd
Dit cijfer laat zien hoe lang beller gemiddeld moeten wachten voordat ze iemand aan de lijn krijgen. Is dit gemiddelde hoog? Dan wachten klanten dus lang! Wil je weten hoe je dit cijfer zo laag mogelijk kan krijgen? Neem dan vooral contact op met ons!
3. Update 07-11: Totaal collega’s in de gekoppelde gespreksgroep
Dit cijfer laat het aantal beschikbare collega’s, collega’s in gesprek, collega’s op niet storen en hoeveel collega’s offline zijn zien in de belgroep van de wachtrij.
4. Wachttijd van de eerstvolgende beller (beta)
Dit cijfer laat zien hoelang de de eerstvolgende beller al in de wacht staat.
5. Gemiddelde gesprekstijd
Dit cijfer laat zien hoelang de gemiddelde gesprekstijd is met bellers die vanuit de wachtrij doorverbonden worden. Je kan op basis hiervan dus de wachtrij instellingen aanpassen.
6. Aantal oproepen dat in de wachtrij is opgehangen
Dit cijfer laat zien hoe veel mensen de telefoon hebben opgehangen op het moment dat ze in de wachtrij zaten. Is dit cijfer hoog? Dan kan het zijn dat je niet optimaal bereikbaar bent voor je klanten. We helpen je natuurlijk graag met het meedenken over een betere inrichting!
7. Beantwoorde oproepen
Dit cijfer laat zien hoeveel oproepen er vanuit de wachtrij zijn beantwoord.
Geef wachtrijen verschillende prioriteiten
Het is vanaf nu mogelijk om prioriteit te geven aan je wachtrij. Stel, je hebt een spoedlijn en een telefoonnummer voor support. Voor beide nummers is er een wachtrij ingesteld en meerdere collega’s zijn beschikbaar in beide wachtrijen. Wanneer een collega in meerdere wachtrijen bereikbaar is, dan wil je natuurlijk dat de beller die in de spoedlijn aan het wachten is eerder geholpen wordt ten opzichte van iemand die bijvoorbeeld een vraag heeft over een factuur. Vanaf nu is het dus mogelijk prioriteiten toe te kennen aan je wachtrijen, zodat de beller voor de spoedlijn sneller geholpen wordt. Lees hier hoe jij een wachtrij met deze prioriteiten toevoegt.
Hoe zorg ik ervoor dat er een wachtrij in mijn belplan komt zodat ik gebruik kan maken van deze statistieken?
Op onderstaande pagina kan je lezen hoe je een wachtrij toevoegt.
Hoe open ik de wachtrijstatistieken pagina in een nieuw venster?
- Ga naar wachtrijstatistieken.
- Selecteer de wachtrij waarvan je een nieuw venster wil openen.
- Druk rechtsboven op Dashboard link.
- Open deze link in een nieuw venster.